מסתבר שאת השגעון של הסילי בנדז התחילו הילדים בעצמם בפעילות ענפה ברשתות חברתיות ואתרי שיתוף.
הרי כל הרעיון של הסילי בנדז מתבסס על לאסוף כמה שיותר צמידים, שרשראות ואז מה בד"כ כולנו רוצים? להשוויץ!!!
הילדים התחילו להעביר תמונות בפייסבוק של אוספי הסילי בנדז העצומים (חבר'ה אני ראיתי בפייסבוק ילדים שמציגים אלפי סילי בנדז), להעלות סרטונים ביוטיוב עם אינוסף גומיות סילי בנדז.
מה שבעצם כל הילידם האלה יצרו זה שיווק ויראלי - זאת אומרת שאת הדרישה לסילי בנדז יצרו הילידם בעצמם כי הם התחילו להדליק אחד את השני על הצמידים האלה.
אני חושבת שזה שיעור מצוין למנהלי שיווק וכל מי שמתעסק עם מכירות לילדים - איך יוצרים צורך ונונתים לילדים להניע לבד את הגלגלים.
אני בקרוב מאוד אקים עמוד פייסבוק במקביל לבוג הזה כי אני רוצה שתהיה לנו זירה בדיוק כמו בארה"ב לעלות את כל התמונות/סרטונים שלנו...ומי יודע אולי גם אנחנו נצליח להציג תמונות עם אלפי סילי בנדז???
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה